Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nákup franchisy: založení provozovny McDonald's
Janová, Lucie ; Klučková, Martina (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je vytvořit podnikatelský záměr na zřízení pobočky McDonald´s formou franchisy. První část práce je zaměřena na teorii této problematiky. V analytické části za pomoci několika analýz bude zjištěno, jestli založení nové pobočky bude mít smysl. A ve třetí praktické části jsou řešeny podrobnosti vytvoření pobočky McDonald´s.
Hodnotenie spokojnosti zákazníkov s fastfoodovými reťazcami spoločnosti McDonald’s Česká republika v Brne
Halvelandová, Veronika
Halvelandová, V. Hodnocení spokojenosti zákazníků s fastfoodovými řetězci společnosti McDonald´s Česká republika v Brně. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalřská práce se zabývá hodnocením spokojenosti zákazníků s fastfoodovými řetězci společnosti McDonald´s v Brně. První část práce je teoretická, dotýkající se předmětu marketingového výzkumu, spokojenosti zákazníka a historie společnosti McDonald´s. V další části práce jsou popsané metody zpracování a analýzy dat. V poslední, praktické části jsou zanalyzovaná sesbíraná data, zhodnocená spokojenost zákazníků s vybranými faktory u šesti vybraných restaurací v Brně. Následně je provedena analýza výsledků a zahájena diskuze a jsou vyslovená doporučení pro jednotlivé restaurace McDonald´s v Brně.
Vnímání firmy McDonald´s obyvateli Velkého Meziříčí
Liedermanová, Eva
Diplomová práce se zabývá nynější společností, podléhající fenoménu mcdonaldi-zace. Cílem práce je analyzovat vnímání veřejnosti na společnost McDonald's ve Velkém Meziříčí. Teoretická část práce je zaměřena na definování základních pojmů souvisejících s firmou McDonald's, na její vztah k veřejnosti a v neposlední řadě na marketingovou komunikaci. V praktické části bylo provedeno vlastní so-ciologické šetření, ve formě ankety. Výsledek výzkumu prezentoval názory dotazovaných obyvatel Velkého Meziříčí. Obsahem jsou data v grafické podobě a formulace návrhů a opatření ke zlepšení jména společnosti McDonald's v oblasti vztahů s veřejností.
Nákup franchisy: založení provozovny McDonald's
Janová, Lucie ; Klučková, Martina (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je vytvořit podnikatelský záměr na zřízení pobočky McDonald´s formou franchisy. První část práce je zaměřena na teorii této problematiky. V analytické části za pomoci několika analýz bude zjištěno, jestli založení nové pobočky bude mít smysl. A ve třetí praktické části jsou řešeny podrobnosti vytvoření pobočky McDonald´s.
CSR ve společnosti McDonald´s
Vaňková, Kateřina ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Izera, Václav (oponent)
Společnost McDonald's je mezinárodní společností, která má své restaurace rychlého občerstvení rozmístěny po celém světě, mimo jiné i v České republice. Cílem této diplomové práce je analýza společensky odpovědných aktivit společnosti McDonald's v ČR a na jejím základě a na základě dotazníkového šetření provedeného na zaměstnancích i zákaznících společnosti navržení jednotlivých kroků strategie a doporučení v oblasti společenské odpovědnosti.
Reklama v době globalizace
Wagnerová, Adéla ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jiráková, Drahomíra (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu lokalizačních principů firmy McDonald's a její reklamní strategie. V souvislosti se sílícím vlivem globalizace, dochází ke sjednocování ekonomických oblastí a k následnému prostupování globalizace do kulturní oblasti. Lokální kultury se sobě přibližují a vzniká kultura jednotná, globální. Každá akce budí reakci, proto i globalizace má svůj následek a totiž akcentování místních koloritů a upřednostňování lokálních principů před unifikací. V první kapitole jsou definovány základní pojmy, jakými jsou marketingové, komerční komunikace a reklama. V práci jsou rozebrány oblasti vlivu globalizace a podrobněji zejména změny reklamy v globálním prostředí. V práci jsou na základně výzkumu dotazníkovým šetřením analyzovány reklamní strategie firmy McDonald's. V závěru práce je navrhnut nový, lokálně přizpůsobený produkt a firmě jsou přiloženy další doporučení týkající se reklamy.
Analýza motivace zaměstnanců pobočky McDonald´s
Novotná, Monika ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Bedrnová, Eva (oponent)
Analýza motivace zaměstnanců ve vybrané pobočce McDonald's na základě dotazníkového šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.